vrijdag 18 juni 2010

Welkom op Digi-Scrappers



Hallo mede-scraplovers....
Welkom op mijn blogje.



Mijn naam is Heidie, maar in PSP land sta ik ook bekend als Punk.
Deze naam zal ik in deze blog dan ook gaan gebruiken.

Ik ben 40 lentes jong, gelukkig getrouwd, en trotse moeder van 2 al volwassen kids.
De oudste woont inmiddels al een tijdje samen met haar vriend en de jongste blijft nog even lekker onder moeders vleugels.

Sinds 2008 ben ik verzot op PSP (Paint Shop Pro) en binnenkort wil ik me ook gaan verdiepen in Photoshop.

Alle creatieve uitspattingen die ik hier laat zien heb ik in 1 van deze 2 programma's gemaakt.

Ik ben van plan om hier maskers, scraps, wordart, etc te plaatsen.
Mijn oudere werk vind je nog op de plaza of op mijn startjes.
De linken van mijn andere sites vind je hier onderaan dit welkomstwoord.
Ik wens jullie heel veel plezier met het doorsnuffelen van mijn Blogje.

Veel liefs van

Photobucket




Bezoek ook mijn andere sites eens:

PSP-Website :
Plaza du Punk
Animatie verzameling:
De animatie winkel
PSP Linken :
PSP Corner
Yahoo groep :
Punks PSP-stuff
Mijn oude scrappunt :
Scrappen met Punk
Hyves :
Hyves
Mijn Gallerij :
PSP Punt

0 reacties:

Gastenboek

Gastenboek
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat in mijn gastenboek.

Volgers