zondag 20 juni 2010

Scrap - Schrijfkit

Hallo Allemaal,

Ik voelde me vanmorgen net als het weer erg beroerd,
ik heb dus een day-off genomen, daar was ik echt aan toe.
mijn neus snottert en mijn oogjes worden dik,
denk dat ik vanaaf vroeg onder de wol ga.
Vandaag heb ik een scrapkit gemaakt die uit 4 delen bestaat.
  • Punks_schrijfkit_potloden.
  • Punks_schrijfkit_postzegels.
  • Punks_schrijfkit_schrijfpapier.
  • Punks_schrijfkit_extra.

    **************************************************************

    Hieronder heb ik de potloden geplaatst.

Deze bestaat uit 25 potloden in verschillende kleuren.

Als je wilt downloaden klik dan HIER.


Punk_schrijfkit_potlood



*****************************************************************
Ik heb op het internet wel eens een lesje willen maken
waar ik een postzegel voor nodig had,
nooit kon ik die vervangen voor iets leuks,
want ik kon simpelweg nooit leuke postzegels vinden.

Dus in deze kit wilde ik dat ze niet zouden ontbreken.
Ik heb 70 postzegels getubed en die voor jullie ingezipt.
Ze staan niet allemaal op de previeuw en
ze hebben allemaal verschillende maten.


Wil je ze downloaden klik dan HIER.


Punk_schrijfkit_postzegels


********************************************************************
Het zelfde probleem heb je met papiertjes.
Nergens te vinden op het hele web.
(Of ik kijk verkeerd, dat kan natuurlijk ook.)

Ik heb voor deze kit dus zelf wat papier gemaakt,
Natuurlijk zijn de orginele groter dan op de previeuw..... lol.
Er zitten 2 verschillende soorten papier in de zip.
Van elke soort heb ik er 9 gemaakt.

Wil je deze downloaden klik dan HIER.
Punk_schrijfkit_schrijfpapier


**********************************************************************

Verder vond ik dat deze kit wat opfleur nodig had.
Gewoon van alles wat.
In deze zip vind je: 2 schrijfblokken, 1 liniaal, 2 post stempels,
8 paperclips, 1 pen en 4 puntenslijpers.

Wil je ze downloaden, klik dan HIER.
Punk_schrijfkit_extra's

***************************************************************
Ik hoop dat jullie het een leuke kit vinden
en dat jullie er veel gebruik van zullen maken,

Ik wens jullie heel veel scrap-plezier.

3 reacties:

karin zei

Heb ze alle vier mee genomen ben er heel blij mee.
Dank je wel Heidie
Liefs Karin

Cloggy / Ria zei

Lieve Heidi,

wat is het leuk om te zien dat je zo creatief weer aan een nieuwe uitdaging begonnen bent.En je scrapkit is zooooo mooi geworden. Dikke kus van een bewonderaarster....

Anoniem zei

Hallo Heidy,
ben dolblij met al je scrap materialen,
en deze zijn ook weer super!!!!
heb ze dus allemaal meegenomen,...
dank je wel !!!

Liefs Tilly

Gastenboek

Gastenboek
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat in mijn gastenboek.

Volgers