zondag 20 juni 2010

Uit de oude doos 1

Deze scrap was mijn allereerste die ik ooit maakte.
Ik noemde haar : "ALICE"
Je kunt hem hier downloaden:




***********************

Dit is mijn tweede scrap was deze:
"Valentijn"
Je raad al rond welke tijd ik deze gemaakt had..... juist valentijnsdag....lol.
Als je hem mooi vind kun je deze hier downloaden.


****************************************

Deze scrap heb ik gemaakt toen ik een vreemde vorm tegenkwam.
Ik dacht daar moet best iets mee te doen zijn.
Met dit als resultaat.
Ik heb hem "Purple"genoemd.
Wil je hem downloaden dan kan dat hier.


*************************************************************************************

0 reacties:

Gastenboek

Gastenboek
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat in mijn gastenboek.

Volgers