donderdag 24 juni 2010

Scrap - At the beach

Heb je net als ik de zomer in je bol En wil je anderen daarin mee laten genieten..... Stuur ze dan een zelf gemaakt kaartje met je vakantiegroetjes. Deze scrap kan je helpen om een leuke orginele kaart te maken, of om je eigen vakantie foto's wat op te leuken. Deze scrap heb ik volgestopt met 28 leuke dingen om mee te werken. Ik wens je heel veel succes/plezier ermee. Vind je dit een mooie scrap en wil je hem downloaden.... Klik dan HIER Photobucket Lidia heeft met deze scrap een lesje gemaakt. HIeronder staat een VB, Wil je deze les eens uitproberen, klik dan op het voorbeeld en je komt bij het forum waar haar les staat. Ik wens je heel veel PSP-plezier

5 reacties:

Anoniem zei

Ohhh heidie wat geweldig !!!!!
dank je wel !!!
Liefs Tilly

Cella zei

Superrrr weer Heidie, en wat een werk ....... !!!
Bedankt weer.
Groetjes Cella.

Anoniem zei

Hoi Heidie

Hij is weer moooi geworden

Dank je wel
Liefs Ria

Anoniem zei

Prachtige scrap, dank je wel voor het delen !

Angélica

Anoniem zei

Hai Heidi...

Ik heb van je prachtige scrap een les gemaakt, deze kan je hier zien ;)

http://www.marijkepspdesign.nl/Beach.htm

Bedankt
Liefs Marijke

Gastenboek

Gastenboek
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat in mijn gastenboek.

Volgers